Zupełnie niedawno poruszyliśmy na Ryzykonomii temat ryzyka reputacyjnego, dość znany już w Polsce case study znanej firmy z branży odzieżowej, skądinąd odłamka sprawy znacznie szerszej o międzynarodowym zasięgu. Sprawy związanej z „słabymi” warunkami pracy u podwykonawców z 3-ego świata, a z katastrofą w fabryce w Bangladeszu w szczególności. Obiecaliśmy też śledzenie sprawy. Więc śledzimy. I dzisiaj z autentyczną radością czytamy, że:
Zarząd LPP SA informuje, że w dniu dzisiejszym, jako pierwsza firma odzieżowa w Polsce, staliśmy się sygnatariuszem porozumienia mającego na celu poprawę bezpieczeństwa w fabrykach produkujących odzież w Bangladeszu (Accord on Fire and Building Safety in Bangladesh). Jest to pionierska umowa firm odzieżowych, a także międzynarodowych i lokalnych organizacji pozarządowych, na rzecz zapewnienia trwałej poprawy bezpieczeństwa oraz warunków pracy
a dalej, że:
Niezależnie od przystąpienia do Porozumienia, LPP SA zmieni w najbliższym roku swój model zlecania produkcji dostawcom z Bangladeszu, zwiększając konsolidację i ograniczając pośrednictwo niezależnych agentów. Ma to na celu sprawowanie bardziej efektywnej kontroli nad przestrzeganiem zasad współpracy dostawców z LPP SA określonych w ramach zapisów Code of Conduct.
rys do swojego image, skoro chcąc nie chcąc weszła w takie buty, a który przecież może być całkiem istotnym elementem strategii sprzedażowej, szczególnie że target market jest chyba młodzieżowy i z natury rzeczy, choć trochę jeszcze zainteresowany zmienianiem świata.
Znajdź nas na empik.com |
Pliki cookie Aby zapewnić sprawne funkcjonowanie tego portalu, używamy pliki cookies („ciasteczka”). Jeśli nie wyrażasz na to zgody opuść portal.