Organizacja spotkańia, prowadzenie posiedzeń (nomen-omen), wywiady, ankiety, prezentacje grupowe to podstawowy warsztat każdego menadżera, także menadżera ryzyka. Jak widomo też, nie jest to taka prosta sprawa jak się może wydawać, a nawet bardzo skomplikowana.
Dla przemyślenia załaczamy ciekawy pictorial pod tytułem „Jak przeprowadzić efektywne spotkanie”, z dobrym podsumowaniem bardzo ważnych i najważniejszych, Ryzykonomia sie zgadza, i stara się na poważnie stosować. Wogóle to nie lubimy ględzenia, preferujemy rozwiązywanie problemów i załatwianie spraw w wyznaczonym czasie, taką mamy „niemiecką” chyba naturę (o zgrozo !)…
Obrazek ukazał nam się” na LinkedIn w naszej sieci (zapraszamy do kontaktu), nie znamy niestety autora, wydaje się nam że taki :
http://quickbase.intuit.com/blog/tips-for-running-effective-meetings)
mam nadzieję nie będzie nam miał za złe tego udostępnienia….
Pliki cookie Aby zapewnić sprawne funkcjonowanie tego portalu, używamy pliki cookies („ciasteczka”). Jeśli nie wyrażasz na to zgody opuść portal.