Autopromocja jest ważna…
Parę dni temu pewna sympatyczna słuchaczka mojego wykładu na MBA-u (ech, nie lubię tej koncepcji „wykładania”, nigdy nie „wykładam”, i wogóle kojarzy mi się z pewnym dowcipem z brodą” zadała mi pytanie po wsześniejszym przejrzeniu (jak rozumiem) listy naszych ryzykonomicznych e-booków: „A czy ta książka „Zombie” to jest bardzo skomplikowana, czy zwykła, o zarządzaniu ryzykiem dla każdego?”
Oczywiście, że dla każdego odpwiedzieliśmy uradowani, „dla takich zwykłych, prostych ludzi jak my” (Bo cenimy sobie prostotę).
Zresztą, jak zapisaliśmy jakiś czas temu na liście naszych ryzykonomicznych cytatów (powyżej !) „Prostota jest szczytem wyrafinowania” (L dV). Chcielibyśmy…
8 Miejsce na liście empik.com 2015 |
Pliki cookie Aby zapewnić sprawne funkcjonowanie tego portalu, używamy pliki cookies („ciasteczka”). Jeśli nie wyrażasz na to zgody opuść portal.